RSS

Saturday, March 17, 2012

88 mirage palette ... look no 15 ... and my favorite mascara ...





Rimelul meu preferat a fost, este si va ramane cel de la Maybelline Volum Express ...
Imi amintesc ca primul meu rimel cumparat de la Maybelline a fost asta acum vreo 8 ani ...  Atunci il foloseam mai rar, dar stiu ca nici dupa un an de la deschidere nu s-a uscat. Are 10 ml care iarasi e un mare plus. 
De ce l-am cumparat din nou??? Cautam un rimel bun, ieftin, si de un timp imi place sa-mi fac cumparaturile online, daca ai noroc gasesti niste produse super la preturi mult mai bune fata de cele din magazine. Singurul lucru este ca trebuie sa ai grija de unde si de la cine cumperi... Am gasit un vanzator pe okazii.ro, furian ... si avea de vanzare tocmai acest rimel, si ghiciti pretul??? 10 lei, si taxa postala gratuita, singura conditie ca trebuie sa comanzi min 2 bucati ... Dar si asa ... 20 de lei pt 2 rimeluri Maybelline??? Am comandat, si in trei zile mi-a si venit coletul. Rimelurile erau sigilate si originale ... Mai are de vanzare si rimelul Define-A-Lash tot de la Maybelline, tot cu 10 lei. Astazi iarasi am pus o comanda, sunt curioasa cum este si rimelul asta... 

 Intr-un singur strat ... si in 5 secunde :) Eu am gene foarte deschise la culoare (fiind si roscata naturala), si culoarea asta maronie mi se potriveste. Este un marou inchis, cu o usoara inclinare spre negru ...
Vanzatorul este foarte amabil si corect, primesti exact ceea ce vezi in poze (nu cum am patit cu un alt vanzator de pe okazii, dar asta e o alta poveste). Il recomand!!! Aici puteti vedea toate produsele lui >>> CLICK

0 comentarii: