RSS

Saturday, January 30, 2010

M-am taiat ieri! I cut myself yesterday!

I cut myself whit a fake Konad plate!
You have to be careful!

Mai de mult mi-am luat eu un set cu 2 placute fake si 3 oje ca sa le incerc. Cu oja fake am patit-o mai de mult, era o oja albastra si mi-a pigmentat patul unghiei in albastru, si nu l-am putut sterge cu absolut nimic, si a ramas asa pana cand unghia mea a crescut destul de mare ca sa pot sa indepartez si portiunea pigmentata. Asa ca de atunci nici nu am mai incercat, si nici nu voi incerca. Majoritatea placutelor au niste modele haioase (nu-mi plac) si de exemplu niciun model nu exista pentru toata unghia, in al doilea rand sunt periculoase, chiar ieri am patit-o cand am vrut sa o arat unei prietene, m-am taiat cu ea pentru ca au margini foarte ascutite. Placutele de la Konad au pe spate sa zic asa un fel de suport, care te protejeaza.
Aveti grija, cu usurinta te poti taia si mai rau decat eu (a mea deja aproape s-a vindecat), si propabilitatea este si mai mare in acele familii unde sunt si copii, fetite mai mici. 


1 comentarii:

Romika said...

Hi Melinda,
Thanks for visiting my blog!!
I scrolled through yours! Wauw very pretty nails and great Konad work. I love it.