RSS

Friday, February 10, 2012

Review Bhcosmetics 88 cool matte palette ... and look no 1 ... part 1

Am reusit sa-mi pun mana inca pe o trusa 88 superba.
Este de la o firma din America Bhcosmetics, care are mai multe truse interesante pe care nu le-am vazut nicaieri, pe niciun site. Trusa pe care am sa vi-l prezint se numeste 88 cool matte palette. Dar cine a mai vazut in realitate truse 88 mate, stie ca nu sunt 100 % mate, ci cam in proportie de 10% gasim si farduri sidefate. De aceea am preferat varianta aceasta. Mai exista si in varianta sidefata, care arata super! 

Pretul este in jur de 10 dolari si transportul inca vreo 10 . Sunt multe promotii pe site, de exemplu de craciun era o promotie, ca puteai sa-ti iei doua truse care te-ar fi costat circa 90 lei (transport inclus). Am mai pus ochii pe niste truse de la ei, 88 tropical in versiunea mata si respectiv sidefata.
Trusa a ajuns relativ destul de repede in circa doua saptamani. A fost foarte bine impachetata intr-o cutie mare, bravo celor de la Bhcosmetics, ca trusa a ajuns la mine intacta!





Cum spune si numele : cool, culorile sunt vibrante, pline de viata...

Si culorile existente in aceasta trusa ... se gasesc in ea niste nuante de roz, mov wow. Si mai sunt cateva nuante interesante, combinatie intre verde si galben .
Calitatea fardurilor este foarte buna, sunt foarte pigmentate, si cu un primer (chiar si fara) rezista fara probleme. Le recomand mai ales persoanelor carora le place sa experimenteze cu diferite culori, fara sa dea o gramada de bani pe farduri mono, si celor care au un buget mai redus.

Si primul machiaj realizat cu aceasta trusa ...






eEste chiar acum o promotie la Bhcosmetics, expira in 7 ore!!!
20 de dolari costa: trusa 88 cool matte + trusa 88 tropical matte + liquid eyeliner !!!

Bhcosmetics is having a great deal!!! Don't miss it!!!

Puteti vizita Bhcosmetics aici:
You can visit Bhcosmetics here:
www.bhcosmetics.com
www.facebook.com/bhcosmetics
www.twitter.com/bhcosmetics

Puteti vedea machiajele mele si pe facebook AICI
Si unghiile facute cu Konad AICI
You can find my eye make-up looks on facebook HERE
And my Konadicures HERE

* Acest produs a fost primit pentru testare *

0 comentarii: