RSS

Sunday, March 11, 2012

Marca Blanchette din Kaufland ...

Am 3 luciuri de buze de la ei, si sunt extrem de incantata... Tin relativ destul de mult pe buze si au un luciu watershine :) Un pic este lipicioasa, dar pe mine asta nu ma deranjeaza. Gustul si mirosul este unul chiar placut, n-am ce comenta.
As vrea mai multe culori, numai 6 culori sunt disponibile...
Pret: in jur de 6.5 lei
Cantitate: 7ml



Rujurile ... nr 2 si nr 6
Au o textura cremoasa, imi place ...
Pret : in jur de 6.5 lei


Blushurile... nr 2 si 3
Rezista destul de bine, si pigmentatia este ok ...
Pret: in jur de 5 lei


Pudra matifianta, nuanta 2 este un natural beige ...
Isi face treaba, dar nu este chiar cum asteptam ...
Pret: in jur de 8 lei


Servetelele demachiante... imi plac mult-mult deoarece chiar curata tenul de machiaj si iti lasa pielea foarte moale... Sunt doua variante: cea simpla cu ambalaj albastru si cea cu aloe vera (ambalaj verde, varianta asta nu prea mi-a placut deoarece nu era fin servetelul). Contine 25 de bucati.
Pret: in jur de 1,5 lei

Acetona ... curata foarte bine oja si are 200 de ml...
Pret: in jur de 4 lei


1 comentarii:

Camy said...

Eu folosesc crema de maini blanchette si sunt multumita de ea :)

glossurile, rujurile si blushurile arata foarte bine :)