RSS

Sunday, April 29, 2012

Image plate from KKcenterhk ... review ...

Maggie from KKcenter sent this image plate to me for review ... Thank you!
This is the m31 according to item number SPPMM31 and the price is 5,05 USD + free shipping.
This site has many-many nail art and makeup products, check it out!!!

This is the plate and it has a sticky plastic on it...
You can buy this image plate HERE ... or you can check the other image plate series HERE ...

And my speedy manicure ...

PS: I saw some gorgeouse magnetic nail polishes on this site ...

2 comentarii:

Ana Mara said...

O nelamurire. Eu mi-am cumparat de la bornpretystore un set de placute care erau "identice" cu cele de la konad. Numai ca in momentul cand am primit coletul, am constatat ca mi-am luat o mare teapa si ca placile erau de proasta calitate, iar imaginile nu au iesit bine. Tu ce poti sa spui despre acest tip de placa? E de calitate comparabila cu cea de la Konad? Sau e un alt fals de care poti fi dezamagita?

Melinda said...

Alea rotunde false konad nu-s bune de nimic, si aici la noi am vazut si le-am si incercat, chiar si modelele aratau mult mai urate pe placute, nu erau atat de detaliate ...
Cand vine vorba de alegere, eu personal la konad voi ramane toata viata, nu se compara cu celelalte false. Si daca calculezi ca o placuta falsa ajunge csam la 15 lei, atunci unde merita? Mai bine iti iei originalul cu 19 lei. Parerea mea ...